loading...
☻ƒǗŃ☺ҒДČĒ☻

armin&nima بازدید : 14 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس های خنده دار خرداد 92 

اس ام اس های خنده دار خرداد 92


حیف نون میره خونه دوستش بهش میگن جاتو بندازیم تو اتاق نی نی یا تو هال میخوابی ؟

بنده خدا میگه همون تو هال بخوابم بهتره!

صبح پا میشه یه د ختر میبینه میگه ببخشید شما میگه من نی نی ! ببخشید شما ؟

بنده خدا میگه من خر ! من الاغ ! من نفهم !!

.

.

.

 

ای کاش که هر لحظه بهاری باشی / هر روز پر از امیدواری باشی
هر ۳۶۵ روز امسال / سرگرم شمردن هزاری باشی !

 

.

.

.

 

زن : خسته شدم کی میاد ؟ مرد : تحمل کن داره میاد . زن : پاهام درد گرفته کمرم خشک شده ، نیومد ؟ مرد : چقدر نق میزنی ؟ اومد  بفرما این هم تاکسی.
.

 

.

.

 

دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …
همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …

 

.

.

.

 

چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم

 

اولی:اگه توجه کنی می بینی که نگاهم باهات حرف میزنه،

دومی:این قدر پلک نزن، صدات قطع و وصل می شه!

.

.

.

 

زندگی ما اقیانوس است ؛ برای رسیدن به اهدافمان باید پارو بزنیم .... پارو بزنیم .... پارو بزنیم ..... پارو بزنیم ...... sms نخون پارو بزن....
.

 

.

.

 


متن تبریک تولد نوزاد 

متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر جدید 92

متن تبریک تولد نوزاد به پسر و دختر سال 2013

 

 

(سال تولد) شاخه گل سرخ به سویت فرستاده و بر تک تک گلبرگ های آن می نویسم تولدت مبارک !

.

.

.

سلام عزیزم لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو اول به خودم چون سراغاز حس خوشبختی من است وسپس به تواز ته دلم تبریک میگم …

نازنینم

(چندساله بودن طرف رو بنویسید)سالروزت مبارک.

.

.

.

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک

.

.

.

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

.

.

.

این چندمین تولد توست؟

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این چندمین بارخلقت است؟

و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟

خورشید را چندمین بار است که میبینی؟

و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟

چندمین دم!؟

چندمین آن!؟

آه که تو چقدر خوشبختی!

و جهان چه پرغوغاست

که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .

.

.

.

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

.

.

.

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

(تولدت مبارک)

.

.

.

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات

همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .

.

.

.

 


اس ام اس تولد 

اس ام اس تولد

اس ام اس تولد


امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام ، تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ؛ بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

.

.

.

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

.

.

.

همراه یک طلوع

در این خجسته یاد

در سالگرد بهاران هستیت

روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد

با صد خلوص

هم آستان دل، خواهم که بمانی

همیشه شاد

تولدت مبارک

.

.

.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…

تولدت مبارک…

.

.

.

امشب تولد توست

و باز من کنارت نیستم

امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک . . .

.

.

.

باز کن پنجرهها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تولدت مبارک

.

.

.

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

.

.

.

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.

آری درست است این هدیه قبل قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم

این است که از آن دل من بوده . . .

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

.

.

.

 


متن های عاشقانه و کوتاه 

متن های عاشقانه و کوتاه

متن های عاشقانه و احساسی جدید 92


اگر عشق ارتفاع داشت

من زمین را زیر پای خود داشتم

و تو هیچ گاه عزم صعود نمی کردی

آنگاه شاید پرچم کهربایی مرا در قله ها به تمسخر می گرفتی

.

.

.

بستن زلف رها سنگدلی می خواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی می خواهد

 

چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی می خواهد . . .

.

.

.

کاش خبر از این دل تنگم داشتی

 

کاش خبر از غصه و آهم داشتی

 

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

 

کاش مرهمی برای دردش داشتی .

.

.

.

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد

ومن با نخستین نگاه تو ، آغاز شدم . . .

.

.

.

در سایه دلشکستگی پیر شدم

 

غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

 

تا امدم اشنای قلبت باشم

 

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم . . .

.

.

.

کبوترهاى خانه بى قرارند

 

به شوقت لحظه ها را مى شمارند

 

پرستوى دلم در حال کوچ است

 

جهان بى تو برایم هیچ و پوچ است

.

.

.

 


جوک های جدید خرداد 92 

یارو میره حرم داد می‌ زنه : آقایون شلوغ نکنید! حاجت ها قاطی‌ می‌شه! من پارسال اومدم ، حامله شدم. "

.

.

.

هیچ چیزی برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد
.

.

شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و

هزار شاخه گل رز...
یه بقل پیچک سبز...
یه سبد سیب و انار...
میسپارمش به تو...
ببر سر 4راه بفروش...سودش نصف نصف...!!!

.

.

.

اگه یه شب با هم رفتیم بیرون ، سردم شد ، .... یه لب .... یه لب .....یه لب ....یه لبو واسم می خری؟

.

.

.


پیامک تولد 92 

پیامک تولد 92

پیامک های جدید تبریک روز تولد جدید سال 92


در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

.

.

.

براي روز تولد تو ?? شاخه گل ميخرم? شاخه گل طبيعي يک شاخه گل مصنوعي

 

و روي شاخه گل مصنوعي مينويسم تا پر پر شدن اين گل دوستت دارم

 

تولدت مبارک

.

.

.

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .

.

.

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک

.

.

.

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

.

.

.

دوباره روز تولدت رسید

الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

 تولدت مبارک

.

.

.

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

.

.

.

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !

تولدت مبارک

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

.

 


تولدت مبارک 

تولدت مبارک اندی تولدت مبارک عشقم تولدت مبارک عزیزم تولدت مبارک محمد نوری تولدت مبارک دوستم



از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید

غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید

روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود

آسمان در مقدمت باران گل باریده بود

تولدت مبارک

.

.

.

دیشب برای روز تولدت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم …

تولدت مبارک !

.

.

.

همراه یک طلوع

در این خجسته یاد

در سالگرد بهاران هستیت

روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد

با صد خلوص

هم آستان دل، خواهم که بمانی

همیشه شاد

تولدت مبارک

.

.

.

تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم.. بهترین آرزوها رو برای شما و نوزداتان دارم

 

قدم نو رسیده مبارک

.

.

.

در پوشش آرزوهای دیگران

می روی

با هزار آرزوی گران

برای خود

نه برای دیگران

تولدت مبارک

.

.

.

می آیی

با خواهش این و آن

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. 

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .

.

.

.

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

.

.

.

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

تولدت مبارک

.

.

.

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .

.

.

.

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مــــبارک! بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد!

.

.

.

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .

.

.


متن تبریک تولد خنده دار 92 

متن تبریک تولد خنده دار 92

متن های خنده دار تبریک روز تولد 2013

متن تولد خنده دار 1392


در ادامه مطلب ...

 


جملات عاشقانه تبریک تولد 92 

جملات عاشقانه تبریک تولد 92

جملات عاشقانه تبریک روز تولد 1392

 


 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با  تو دنیا برایش زیباتر است !

بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …

.

.

.

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

.

.

.

.تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم.

قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد

.

.

.

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .

.

.

.

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

.

.

.

با من باشی دوست دارم 

تنها باشی دوست دارم 

امروز روز میلادته 

هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

.

.

.

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .

.

.

.

.

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

.

.

.

.

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.

آری درست است این هدیه قبل قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم

این است که از آن دل من بوده . . .

تولدت مبارک

.

.

.

امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

.

.

 

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 378